Semesterplan


Har precis börjat planera min kommande semester så smått. Tiden rusar ju och plötsligt är man där. Har lagt in om tre veckor som förslag och har fått dem beviljade. På diverse sajter har jag den senaste veckan sett resor som är som klippta och skurna för komplett kontemplation för just mig. Dvs för att göra inget mer än bara ta igen mig. Ungefär så som det känns att jag måste alldeles strax. Vila för både kropp och själ. Och inget annat.

Fast, nu ska jag byta jobb igen. Nästa vecka har jag visserligen samma arbetsgivare, men på annan enhet och med annan semesterplanering. När jag kontaktade chefen för att avisera min ankomst idag fick jag ett "jaså" till svar vad gäller anspråk på semester.

Jaså.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0