Sommarplan



Den hetaste sommaren verkar ha passerat. Åtminstone om man ska tro meterologerna. Det blir inte lika soligt och varmt igen. Tyvärr försvann 80% av allt det finfina vädret medan jag var på jobb. Det är lite konstigt - andra "åldringar" väljer bort att pressa och glassa i sol som de gjorde i ungdomen. Jag är tvärtom. Jag vill steka mig till bacon. Så, om jag nu för en gångs skull ska ha några veckors semester, så får jag se om mitt hus. Eller mitt väder. Kikar därför på resor. Årets charter verkar vara Cypern och Kroatien. Fast där finns också några Rhodosbiljetter. Till Rhodos har jag åkt med femton års mellanrum. Kanske är det dags igen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0