Karakteristika



Lillbrors kompis åkte till Thailand igår. Och jag fick förstå att det var en önskeresa som även står i topp hos honom:

- Till Thailand måste jag åka innan jag dör!

- Varför känner du det så starkt?

- Jo, för att de har så god mat tror jag.

- Ja absolut. Vad finns det mer tror du?

- Elefanter. Tänk vad häftigt att filma när man rider på en elefant!

- Finns det något annat man kan göra?

- Man kan se på thaiboxing.

- Just det. Och mer då?

- Jag kommer inte på nåt mer nu...

- Jo, man kan se underbart turkost vatten, vita stränder, orkidéer och apor oxå.

- Visstja, nu kommer jag ihåg - man kan se småfolk också!

- Småfolk?

- Ja thailändare är ju så små...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0