Sjukling



Feber och värsta magkramperna på ett mögelhotell. Man kan hålla sig för skratt.




Kommentarer
Postat av: Margit

Krya på dig Airam, så gott det går bland möglet! Tråkigt att min stad är så svår att komma in i för nykomlingar....önskar jag kunde hjälpa till men jag känner ingen med obebodd bostad att hyra ut.

2011-03-16 @ 22:16:48
Postat av: Maja

Hoppas att du är hemma nu och att du mår så mycket bättre! Kram

2011-03-18 @ 18:59:42
Postat av: Airam

Margit & Maja - TACK för era tankar. Jag är åter i tjänst. Hade, tror jag - ett slags anfall av gastrit. Eller om det var en kombo av smutsig kyckling. Vet inte. Är iaf fall, om inte bra, så bättre. Och kajkar "som vanligt" runt med boet i ryggan. Man KAN få ont i magen OCH plånboken för mindre.

2011-03-19 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0