Sightseeing



Är ledig ett par dagar efter ett helvetespass som sträckte sig över helgen. Trött igår var bara förnamnet. Fast idag är jag pigg. I både kropp och själ. Och det kommer att gå åt. Jag får främmande i huvudstan. Ska snart möta vid bussen. Och vi ska göra stan. Det har uttalats önskningar om "Vintage" och jag har noterat i agendan var de bästa finns. Och så ska jag överraska. Med bl.a speciell Lakritsbutik, dryckeskontroll vid norr Mälarstrand och belgisk nationalrätt till middag. Men vi ska börja vid Rosendahls trädgård. Har aldrig varit där själv. En oas med kontemplation för både fysik och psyke vad jag förstår. Och en plats vi kan prata av oss på. Inte minst viktigt. Det ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0