Laddad

Sådärja.
Nu är musikdepåerna påfyllda. Och jag avrundar med Sven-Ingvars.
Svensk, enkel och hederlig råkänroll.
image312

Det är nog inte fy skam att få avsluta en gigantisk musikorgie.
Här har spelats Edith Piaf, David Bowie, Elvis Costello, Queen, Chris Isaak, Bryan Ferry, Billy Idol, Ike & Tina, Eva Cassidy, Kate Bush, Stevie, Rod, Tom och så fick Sven-Ingvars bli grädde på moset...

By the way: Gott väder. Som gjort för hojåkning.
Om jag kunde få betalt för alla pojkars, killars, mäns och gubbars (och för all del en å annan kärrings oxå ) tappade hakor, när mina Vance & Hines dundrar förbi och de upptäcker att föraren har strass på sina googels och knallrött glans på läpparna:

så skulle jag få precis hur mycket pengar som helst att köpa mer musik för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0