Scrapnovis

Hos Åsiktskanonen har jag smittats. Med intresse för Scrapbooking. Den digitala vägen, såklart. Klippa och klistra på riktigt vore kul, men ack så tidskrävande. Och utrymmeskrävande. Vart skulle man ha alla grjejer? I burken är det inga problem. Bara att ladda ner scrabookflair. Gratis.

Min debut erkännes naivistisk, men övning ger färdighet. Antar jag.

image344

Har dock inte förstått hur man sprarar ner i nån slags vettig storlek. En skärmdump fick komma till pass för bloggändamålet. Sålänge.

Kommentarer
Postat av: pavone

Vad duktig du är! Ser roligt ut. Undrar om det är nåt för mig...

2007-06-10 @ 19:22:27
URL: http://blogg.passagen.se/pavone
Postat av: Airam

Åh, tack, men så särskilt duktigt är det nog inte. Men det var kul!
Tyvärr har jag inte klurat ut hur man sparar bilderna med representativ upplösning, ännu. Skärmdumpen är på tok för gyttrig.
Prova Du oxå !

2007-06-10 @ 21:54:27
Postat av: Kimmi

Jättefint juh!
Bli nu medlem på Scrapbookflair så man kan se alla dina alster! Bara att klicka på "share", sen!

2007-06-11 @ 13:47:10
URL: http://www.kimmi70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0