Solamente una vez



Äh, det är bara en liten omväg om Andrea Bocelli, Stevie Wonder, Peter leMarc, Barry White, Peps, Lars Gullin och Freddy Mercury jag tar ikväll. För att få sagt att jag är kär i Luis Miguel, också. Kär på riktigt tror jag. I allihop.

Märkligt förresten vilken stark dragningskraft jag har till färgade personer. Och till det spanska, franska och danska språket. Förutom att blyga depressiva intellektuella sliter och drar. Undrar just vad den här själen varit med om.
Eller vad den framförallt inte varit med och slutfört...



Luis Miguel, spansk storstjärna sen typ hundra år. Och hur många pratar inte spanska världen över.
Men i lilla hålan sverige vet vi inget.

Luis Miguel "brukar" sjunga enligt överskriften. Med lidelse.
Då filmen med Bocelli plötsligt försvann från Youtube får tre andra ställa upp.

Kommentarer
Postat av: En liten flicka

Jag älskar Luis Miguel! En av de bästa sångarna :)

2007-10-08 @ 19:31:28
Postat av: Pumita

Luis Miguel är verkligen "stor" i den latinamerikanska världen. Hoppas att du inte tar illa upp men han är från Mexiko/Puerto Rico, inte Spanien. :)

2007-10-10 @ 00:43:04
URL: http://pumansdotter.blogspot.com
Postat av: Airam

Pumita - Åh! Jag har inte ens funderat och tagit reda på. Jag tog för givet. Tack för att Du upplyser mig. Nu känns det plötsligt ännu bättre med Luis ;-)

2007-10-10 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0