Dormicum

Fina grejer får man av doktorn med kniv.
Så fina att man mitt i kinvskär och klipp av hud plötsligt ger ljud ifrån sig
Jag fick dock bara i sån dos som skulle göra mig lätthanterlig. Och
naturligtvis för att ta udden av det som ev var obehagligt.

- Öhhh....

- Har du ont?

- Öhhh....

- Sa du nåt?

- Nä, jag bara somnar lite.... och pratar lite i sömnen....

- Ja, gör det du. Det går finfint.



Det är härligt hur ångest och orosdämpande medel funkar, när det är som bäst alltså.
Det gjorde verkligen ont när han bedövade. Jag vet att jag bestämde mig för att minnas
det ordentligt.

Ändå tvivlar jag nu...

Kommentarer
Postat av: Maja

Så skönt att det är över. Hoppas att du kryar på dig så att du kan njuta av helgdagarna.

2008-12-23 @ 01:22:19
Postat av: Anna

Måste vara skönt att ha det avklarat! Själv är jag livrädd för doktorn, trots att jag är "in the business" själv - eller kanske just därför? Jag gillar liksom att själv ha kontrollen. För två veckor sen gjorde jag ett mindre ingrepp under skalpellen och överlevde visserligen ;) Utan Dormicum, Buuhuu! ;) Men jag kanske hade varit en av de där vilda snedtändarna itället? tsssss

Krya på dej snabbt och ha en underbar jul!! Ser fram emot fler nya, roliga, härliga, bra bloggningar från dej!

JUL KRAM! :)

2008-12-23 @ 08:39:49
URL: http://semlan72.blogspot.com/
Postat av: Airam

Maja - Snart är jag helt återställd igen. Det går bra det här.



Anna - Riktigt GOD JUL till Dig oxå. Och jag, ser fram emot fler av Dina härliga kommentarer ;-)

2008-12-24 @ 07:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0