Samklang



Ett av mitt livs roligaste resor och ett av mitt livs mest innehållsrika bekantskap är över. För den här gången. Får vi som vi vill, blir det säkert fler resor. Sextio alster på fyra dagar. Det är effektivitet det. Särskilt när det hunnits med så mycket annat samtidigt.

Jag ska göra min läxa.
Lära mig Bob Dylan.
Och fördjupa mig i asiatisk livsfilosofi och medicin.
Särskilt japansk.
Lovar.

Borgar det för fler trippar är jag beredd att lova värre saker.
Måste smaka på jing & jang igen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Detta kan inte bli annat än superbra. Det märks på den energi som du fortfarande har efter detta enorma jobb. All lycka till dig och Peo :o)

2008-10-03 @ 21:30:17
Postat av: Alina

läxa låter inge skoj! Trevlig helg!! :)

2008-10-03 @ 21:35:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0