Winston

Långt ner på Artillerigatan, i närheten av Strandvägen finns en slags lagerlokal med visning av utvalda möbler. Iaf ett tag till. Konceptet är tänkt att "bara" skötas via webben. Och med, vad jag förstod: köpares möbelvisning. Vet inte riktigt om de har tänkt fota hemma hos folk eller så, men butiken skall bort. Furniturebox skall klara sig helt på digital väg.

Tur att det ännu inte hunnit satts i verket.
Om inte inrikesministeriet i detta hus hade fått prova sina spiondelar i soffan på riktigt, hade beslut inte kunnat bli taget. Men nu vet jag - att Winston Ivory beige snart är min.


Kommentarer
Postat av: Maja

Verkligen jättesnygg! Det fanns ju en hel del "godsaker" på det där stället och till bra priser. Om jag får nåt överskott nån (vacker!!) dag så kanske även jag slår till :o)

2009-08-17 @ 19:11:28
Postat av: Airam

Maja - inte "om". Välj "när" ;-)

2009-08-17 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0