Rea



Tänk så rik man (jag) kan känna sig av att göra fynd.
Det är "som om" jag plötsligt fått pengar genom att
lägga ut.

Hittade idag en top för 499kr. Vid kassan fick den sitt
rättmätiga (och bortglömda) reapris 349kr. 
Med viss hänvisning visade sig den även tillhöra
gruppen reaplagg som såldes till halva reapriset idag.
Alltså fick jag den för 174:50 kr. Och har därmed tjänat
324:50 !

Borde inte jag jobba på bank!?

Förresten får man en hel del olika förslag när man
googlar på "rea"...



Undrar om det var billigt ...?

Kommentarer
Postat av: Maja

Idag har du verkligen flyt och mycket mer än tjejen på bilden ;o)

2009-01-18 @ 15:33:36
Postat av: Anonym

Grattis till rea-fyndet! Visst är det kul att göra bra affärer?!

Och vilka maskeradkostymer sen! Skulle gärna ge en slant för att få veta vad den där sketchen handlade om egentligen. En annan sorts rea-fynd kanske?! Påminner lite om de koreanska adoptivpäronen. Johan Rheborg och Henrik Schyffert, du vet. Har skrattat så gott åt Nile City. Härliga minnen... ;-)

2009-01-18 @ 17:53:04
Postat av: Airam

Koleanska menar du ;-)

"Täck ö wåck on ö wa saii" är bara så underbar. Det är btw den utflyttade ynglingens favorit. Han skrattar nästan ihjäl sig åt dem...

Annars tror jag mig veta vad den där sketchen handlar om - det är väl rätt så tydligt, inte sant ;-)

2009-01-18 @ 18:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0