JuliJul på Bångbro Herrgård

Jo, jag doftar ju mat om kvällarna. Och är trött i fötterna. Det är inte så konstigt. Jag jobbar ju på min semester. Med det som ligger mig mycket varmt om hjärtat: LCHF-Mat. Och idag har det varit en alldeles speciell dag. Mitt i Juli månad har vi haft julbord. Med den allra härligaste julstämning. Ingen dans kring granen kanske, men allt det andra. Både skinka, rullsylta och lutfisk. Och dessutom kom...... inte tomten, men en journalist. Som nu skrivit såhär fint, i Nerikes Allehanda.




En kocka som ser ut att ta sitt uppdrag på allvar.
Såklart.
En fest- kokbok skall födas inom kort. Det är allvarliga grejer det.
Och mycket skojigt!

Bångbro Herrgård - ett underbart ställe fullt av stämning, stor gästfrihet och framförallt genuin vänlighet .

Kommentarer
Postat av: Sanna över ån

Vad roligt och spännande! Du är ju helt fenomenal, var får du all din energi ifrån?! Ser fram emot att ta del av boken så småningom:-)

Kram

Sanna

2009-07-24 @ 09:32:13
Postat av: Anonym

Sanna - Ja, just precis NU: undrar oxå jag det ;-) En vecka full med matlagning, inköp och disk är till ända och sen återstgår "bara" efterarbetet. Skrivandet. Får vila mig ikväll och inhämta ny energi nånstans ifrån. Vin & musik kanske ;-) Tack för Din uppmuntran, jag blir mycket glad.

2009-07-24 @ 19:54:29
Postat av: Maja

Åh vilket fint reportage och bilden ger så mycket julkänsla, trots sommaren. Är så glad att du vill dela med dig av dina härliga recept och göra en uppföljare. Ser fram emot utgivningen :o)

2009-07-24 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0