Paket

Det är rena julafton här.
Bagaren & Kocken har skickat paket.



* En Mandolin har jag önskat sedan Adam gick i kolt...
* Spritspåsar av engångsmodell gör jobbet mindre kladdigt...
* Äggtimern får berätta för boysen när äggen är exakt så perfekta som de menar att de ska vara...
* Knivset med blad utan sugeffekt är bara världens grej. Plasthandtag går oxå bättre i maskin än rostfritt...

Och...
En KithenAid Matberedare.
Jag säga bara: WOW !
Tre skålar, två knivar, äggvisp, degblandare, tre skärskivor, citruspress och slickepott.

Att den sen säkert kommer att hålla så länge som jag är intresserad av att använda den, gör inte saken sämre.

WOW som sagt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Wow, säger jag oxå! Ett sånt paket skulle jag vilja ha. Vilken häftig Mandolin, nu måste jag in på hemsidan och kolla :o)

2009-07-01 @ 11:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0