Festkokbok

Jag har sen tidiga år en fallenhet för scenskräck. Inte så att jag drar mig, backar eller rent av undviker farorna vad de nu säger mig, men "det" finns där och detta till trots får min exhibitionism sitt utrymme och jag "visar ändå upp mig" mer än vad många andra kanske gör. Jag ogillar att gilla vara mitt i smeten kan man säga.

Vår andra kokbok finns i handeln. Två utgivna böcker inom ett år borde vara - jag har ingen aning om vad som är brukligt - lite stort. Det känns när jag tänker på det. Lite sådär scenskräcksaktigt.



Naturligtvis är jag stolt. Naturligtvis känns det jättehäftigt. Naturligtvis är jag glad för att "få" vara med.
Fast jag har inte läst den än. I färdigt format vill säga. Har hållit i den. Bläddrat lite. Och tittat på bilderna.
Idag ska jag fördjupa mig. En ny LCHF-kokbok med fokus på fest och storhelg måste man ju bekanta sig med!

Kommentarer
Postat av: Margit

Grattis, grattis! Ska bli kul att titta i den. En sak : antar att det är du som står för recept, provlagning och upplagning inför fotografering av rätterna? Då tycker jag det ska framgå så att du står först på omslaget!

2009-11-14 @ 19:23:35
Postat av: Airam

Margit - Tack! :-) Jo, det är bara jag som hittar på, lagar och skriver recept, men det är Annika som är frontfigur såklart. Det är hon som står på barrikaderna och både hyllas och ifrågasätts. Jag finns med både på omslaget och i boken. Det är gott nog :-)

2009-11-15 @ 10:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0