Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Är det möjligt!?

Jag har skrivit mitt livs första blogg - dessutom en kilometersvariant och plötsligt är den borta. Ödets ironi va!? Jag välkomnas och välkomnar till "min nya blogg" - och kommenterade att det kändes märkligt då jag ju inte har nån "gammal".

Man SKA INTE vara kaxig. Man ska inte det.

Hur som helst var det kul. Och jag känner mig välmående av att tänka tillbaka på trashanken från Köpenhamn. Han som hade årets skitigaste och trasigaste förpackning, men också årets, kanske århundrandets skönaste karisma. Vilken kille! Måste nog återkomma till honom. Sen.

Monica Z sjunger i mina hörlurar. En för mig viktig röst. Vacker och skön och duktig på att hjälpa till med nervarvningen. Tänk att det är så många vuxenpoäng på vissa saker. Eller att just jag fick lov att bli SÅ vuxen innan jag fattade mig på Jazz. Och oliver. Och rött vin. Och sniglar. Och munspel. Och motorcykelåkning. Vad gjorde jag under tiden?

Nåja, nu har han varit här med sin gamla sand. John Blund.

Välkommen till min nya Blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0