Däckbyte

Vad finns, efter sura disktrasor som är lika hemskt som att skifta däck på bilen. Jag bara undrar.........                                                                                                                      

Visserligen kostar det bara en spottstyver att engagera någon däcksnubbe som mer än gärna gör det, men just den lilla spottstyvern känns på tok för mycket eftersom inget annat än leda hindrar mig själv att göra det.
Att jag får ont i ryggen av slikt kroppsarbete är just idag underordnat eftersom något virus ändå fått tag i min hälsa och skapat värk både här och där. Mest där, i huvet....

Bad day.

Vill ha kraft och lust att köra hoj idag. Vädret är som gjort för en riktig åkardag, ju.

Avskyr att vara sjuk.
Avskyr när kroppen säger från.
Avskyr att inte orka.

Hmm.....
Kanske skulle ta en Rosenrot i alla fall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0