Djurplågeri

Tränade som bäst, på en hemlis.
Men katterna verkade fara illa, så jag gav mig.
För ikväll.

Det verkar i kattvärlden vara nåt trolskt med vissa toner.
Båda har jamat högt framför mig och den kaxigaste av dem kom upp till munnen och försökte vifta till sig det.

Munspelet.


Eller var jag kanske så duktigt på My Bonnie, When The Saints och Nu Grönskar Det  att de var tvungna att kolla om det verkligen var jag som spelade?
Med barnslig enkelt program är det lätt som en plätt.
Fast i egentligen innehåller programmet för mycket bokstäver för mig. 
Pang på rödbetan är bättre, om jag får välja.

Ska fråga dem:

Herr Lakrits     och           Fröken Strössel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0