E-auktion

Jag är på auktion och har lagt ett bud. Inget skambud, men ändå ett för produkten skamligt billigt bud. Jag E-bay:ar för första gången i mitt liv och det känns pirrigt till tusen.
Kan den goda vännen som passerat 70bast med god marginal, så kan väl jag. Han kan få vara min mentor framåt kvällen. Jag har förstått att det är de sista minutrarna som avgör.

Och jag förstår att av de elva buden som redan lagts, har utgångspriset möjligen höjts med 10pund åt gången. Mitt namn och det för mig urbilliga budet hamnade överst på listan och först då fick jag ett hum om hur prislappen ser ut i denna timma.

Det är fem timmar kvar.

Och det kan få pirra upp till tre.

Tusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0