Förlorare?

Den blev min.
Drömkameran.



Om den finns....?

Och om den finns, så är den billig. Riktigt billig.
Frakten är desto dyrare.

Auktionen var spännande. Fast jag kanske budade med bristande impulskontroll.
Först långt senare checkades alla omdömen, information och rekommendationer.
Nåå...
Orkar inte med mer oro nu.
Det är säkert seriöst.

Inte kan det betyda bedrägeri bara för att budgivningen skedde i £ men betalningen var i $. Det gör nog inte det....
Och förresten behövde jag inte betala fulla mitt bud. Jag fick den ju för  sex pund mindre än mitt sista bud. Någon vänlig själ såg till att mina slantar begränsades ;-)

Om - och det hoppas jag verkligen - kameran verkligen är min nu, så är den det för 1400kr mindre än jag hade fått gett för det billigaste utbudet i svedala. Trots dryga femhundringen i frakt och taxor.

Då har jag inte förlorat.
För i så fall har jag vunnit  - extra minne, väska och laddare.

Wow !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0