Rosenrot

Det var naturligtvis dumt.
Man har kallat mig hypoman förr.

Och jag har sökt för takykardi när andra rötter fick passera mitt kroppsliga system. Ginseng var det den gången.

Nu heter tillskottet Rosenrot och aldrig har jag väl haft SÅ mycket mardrömmar.
Väninnan föreslog att jag skulle låta dem komma på pränt. Och bli rik på skräckisar.

Sticker inte under stol med att det är fantastiskt skojigt att vara glad och pigg som få. När det känns som att man inte längre har något sömnbehov. När allt är genomförbart och till minsta möjliga krav på extraprestation.

Men att leva i ett tillstånd där drömmarna förföljer en som om de vore sanna eller att snarka sig till en vräkning är inte värt alla piggelinpiller i världen.

Rosenrot?

 N E J T A C K !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0