Frågor

--------   Okej, jag gör ett försök att svara på frågorna:   -------



4 jobb jag haft:

Marknadskaramellarbeterska (som 12-åring)

Brödpackare mitt i natten

Stewardess i färjetrafik

Brickdukningsbandsarbetare okristligt tidiga helgmornar på Lillhagens sjukhus under studentiden (huvva!)


4 filmer jag kan se om och om igen:
Forrest Gump

Amelie från Montmartre

Brokeback Mountain

Smala Sussi


4 städer jag bott i:
Kumla

Örebro

Göteborg

Visby - tillfälligt


4 TVprogram jag tittar på:
Krönikan

Lite som du

Nyheter

Dokumentärer


4 platser jag vill besöka:

Cuba

Kina

Canada

Mauritius


4 typer av websajter jag besöker dagligen:

Aftonbladet/Expressen/DN/Na

Annika Dahlqvist´s blogg

Webblogg

Blocket


4 favoriträtter:

Kroppkakor med smält SMÖR och lingon.....Mmm Mumma !

Entrecote, gärna med nåt vitlöksaktigt till.... tex potatisgratäng...

Lasagne - hemlagad såklart!

Varm rosa rostbiff med rödvinssås,en smutt hemslagen bearnaise och rostade grönsaker.... Åhh !


Ställen där jag är bekväm:
Hemma

I mitt arbete

I badkaret

Tillsammans med barn


4 personer jag utmanar till att svara på dessa frågor:
Du! och

Du! och

Du och så lilla Du!                             Kom igen nu !  *blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0