Bobby liten...

Håller andan medan jag läser vad man skriver under Extra i kvällstidningen just nu. Samtidigt hör jag samma sak rapporteras i tolvnyheterna på radion. Uppläsaren beskriver innehållet i den omfattande polisutredningen som obegripligt tung. Vi varnas för det som står att läsa och höra.

Lägger mig vinn om att arbeta med båda hjärnhalvorna. Läsa och tolka intellektuellt med den ena. Kämpa järnet med att INTE känna med den andra. Det vore omöjligt för mig att andas normalt mer idag om jag tog in allt det förfärliga Du stackars lilla vän fått utså.

Må Du ha haft förmågan att stänga av vad de där två avvarterna gjorde mot Dig innan Din korta livsresa avslutades. Döden i det här fallet måste ha varit det bästa alternativet, även om det känns otroligt svårt att formulera sig så.

Bobby, må det verkligen vara så rättvist i det stora okända, att Du fått komma direkt till Nirvana nu. Endast det bästa kan vara gott nog efter vad Du fått utså. Önskar jag kunde hålla Dig mjukt och stilla och om och om igen berätta för Dig hur mycket just Du är värd......


Förlåt lilla vän....
För att det här livet inte alls alltid ger, vad man trodde det var till för....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0