Fredagslyx

Länge, länge har jag dubbelarbetat.
I hela mitt liv på ett vis. Och ibland även trippel...

Nu när jag faktiskt dubbelarbetar mer bokstavligt har jag ordnat det med att bl.a prata i tfn genom att placera den mellan vänster axel och vänster öra. På så vis har händerna varit fria till allt annat man kan göra medan man pratar. Och krasst får man nog kalla mig vänstervriden eftersom det är stört omöjligt att  lyssna i höger öra.

Oljudet från vänster axel började dock störa de frekventa telefonsamtalen på arbetstid. För att inte tala om den stickande och uttröttade smärta jag nästan lärde mig leva med.

Idag har jag arbetat på ett annat vis. Dubbelt javisst, men utan att behöva överbelasta en sliten axel. Chefen tyckte nämligen inte att vi kunde låta folk lyssna på min inflammation....

Så idag har jag haft premiär med headset.

16019-65



Vilken lyx!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0