Sommararkiv

Lyssnar på Sommar från arkivet på webben.
Paolo Roberto och Maud Adams. Två personer som åtminstone jag kanske inte satt på så värst höga piedestaler. Men nu ska de få sitta där. Båda varma, kloka, modiga och med stor personlig integritet. Och hör inte alls hemma i facken för ointressanta bimbos/wannabees längre.

Inte minst för att båda dessutom har spelat riktigt jäkla skön musikblandning.

Han som finns i mina lurar nu: Mehmet Gürs har börjat bra. En turkfinsksvenne som sänder från Istanbul där han är mästerkock med sex egna restauranger och eget matlagningsprogram i tv.

Paolo påminde om Bocelli via Pavarotti och Maud om Jean Michael Jarre. Undrar om öronen kommer ta slut innan kvällen gör det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sommar i P1 ÄR sommar för mig... Jag blir ofta förvånad och positivt överaskad av många av pratarna. Underbart! Äventyrar-Renata idag var också bra.

2007-08-07 @ 19:37:15
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Airam

Ahh, Renata har jag inte lyssnat på. Men igår hörde jag Susanna Alakoski 1½ gång och jag kommer att lyssna igen. Hon är kanske denna sommars storfavorit för mig. Att programmen går att lyssna när man vill gör ju att man kan koncentrera och njuta mer tycker jag.
Underbart var ordet !

2007-08-15 @ 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0