Tomtefreak

Konversation mellan boysen idag.

Storebror: Lyssna här, det finns ingen tomte. Du skriver önskelista som pappa ska skicka till tomten. Det gör han inte. Han tar den till stan och köper julklapparna till dig. Och sen lägger han dem i en säck från Biltema. Det är säkert, tomten finns inte.

Tystnad...

Lillebror: Jag vet att tomten finns.

Storebror: Hur vet du det?

Lillebror: Jag har sett honom.

Storebror: Nej, lyssna nu. Du inbillar dig. Jag är större än dig. Då borde jag sett tomten fler gånger än dig.

Lillebror: Nej, du får inte se honom. För du tror inte.

Kommentarer
Postat av: KAJSA

Heja lillebror, klart man inte ser honom om man inte TROR.

2007-12-08 @ 23:42:10
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se
Postat av: Airam

Kajsa - jag visade boysen vad Du skrivit. Och lillebror konstaterade lugnt till sin storebror:

- Där ser du. Hon kan oxå för att hon TROR.

2007-12-09 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0