Finne

Ringde till min mor, som plötsligt varit ganska klar några dagar. Klockan var runt 20:45.

- Jaså ringer du!? Tittar Du inte på allsången?

- Nää... Jag kan ringa lite senare om Du vill?

- Nejdå, det är bara den där Markoolio hela tiden. Vet Du vem det är? Han är finne. Och faktiskt inget vidare ska jag säga. Viftar med armarna och står i. En riktigt finne.

Det får mig osökt att fundera på hur saker och ting hänger ihop. Man kan ju inte dra alla slags snurrigheter över en kam. Somliga sätter sig i pannloberna. Där vi sorterar vad som är rätt och fel. Där det sitter en hel del filter...

Å andra sidan måste man inte gilla Markoolio.

Kommentarer
Postat av: Candy

Nä, det måste man inte. Fast att han är finne har ju inte riktigt med saken att göra. :P

2007-07-17 @ 21:45:46
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Airam

Nä, just det.
Antar att det är filtret.
Som slammat igen...

2007-07-17 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0