Alexsaknad

Mitt feedsfält är inte lika spännande utan Alex Schulman.
Vem ska jag nu kanalisera mina aversioner genom?

Visst, det är fullt möjligt att själv häva ut allt ruttet jag känner om folk och deras olater, men jag kommer inte att skratta lika gott åt att verbalisera det själv. Ingen kan som han få sagt hur jävla pinsamma folk är när de ska vara korrekta. Och ingen kan som han heller beskriva hur motbjudande det är med alla trenduttryck folk svänger sig med i både tal och skrift. Och ingen kan som han sätta spiken på hur jävla otrevligt det är när man tvingas höra papegojklyschor från stereotypa medelsvenssons som tror de är unika.

Alex - Du fattas mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0