Omdöme

Jag borde nog inse mitt epitet som student och hänge mig åt plugg inför jättetentan som är därframme inom kort.
Men vem ska då bevaka och buda på Tradera & Ebay!?

Jag bara undrar...
Vem ska då ta hand om alla madonnor och rolfbergtomtar ute i stora vida världen?

Förresten var det en kuf som med all rätt fick ett riktigt uselt omdöme av mig idag. Jag tycker man ska ha det när det tar drygt tre veckor att skicka en pryl som var så liten och lätt att den kunde skickats med ett B-porto. Särskilt som säljaren saltade just portot med i runda slängar 78kronor.
Två minuter efter publicerad sågning på hans omdömeslista brann det i hans telefonlinje. Den som gick till till min. Eller mina. Han ringde växelvis mobilt och stationärt.

Om jag svarade?
Aldrig, den ångesten får han bära själv. Apan ska vara där den hör hemma.

Jag bar ju min i tre veckor...
Och lovade visst inte bara mig själv att "nu är det färdigebayat ett tag".

Nåja, det är bara tre bud lagda idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0