Bloggofavoriter

Ganska många länkar här har jag i mappen "inredningsbloggar".
Att läsa dem och studera bilderna är ibland (ganska sällan, men ändå) som att bläddra i en dyr inredningstidning. Tyvärr har min absoluta favvis Spets o Snor flyttat, men innehållet och upplägget är ju detsamma. Jag ska bara komma överens med att den landat i en mammatidning med en hel del för mig fullständigt ointressanta bloggerskor... förutom alla barnvagnar och annat reklamskräp mina ögon tvingas tröttas ut av.

Sen har vi dem som lever på gamla meriter.
De som hänvisar hur de" har" haft det i och med sina hem.
Förut.

Jag vill inte ha dem, här hos mig.
Jag vill inte se usel självkänsla och frånvaro av dagsfärsk stolthet när jag kopplar av med inredningsbloggeri.
För det är väl vad det handlar om... när man inte är nöjd med det som "är".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0