Kryss34

Det var verkligen meningen att krysset inte skulle sändas i tid idag. 
Och att vädret skulle var inbjudande för Mc-cruise istället för kryss på utsatt tid.

Hade jag inte haft webversionen och internet hade det aldrig gått iland denna 34:e gång i ordningen.
Eldeman hade dammat av sitt arkiv ordentligt den här gången.
Evergreens och gamla stenkakor - såna som jag kunde och kan.
Men att Jularbo skrivit en "Rialajazz" var tills nu, för mig helt främmande.



Varje dag lär man sig nåt nytt.

Kommentarer
Postat av: Jellon

Ja, soliga vädret och verandamålande tog överhanden denna morgon. Jag hade kokat kaffe, dukat fikabrickan, skrivit ut krysset från internet och klockradion var på. Där satt vi med pennan i högsta hugg i sängen. Men som sagt alldeles för tidigt :-) Vi får ta webben till hjälp lite senare stället. Kramis!

2008-08-24 @ 20:12:10
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0