Begreppsförvirring

En av ytterst få tevekvällar är till ända.

Vet inte hur jag ska kunna komma till ro.
Små mycket föreställningar blev ställda på sin
spets.

Först bonde söker fru,
när det i ett av fallen snarare gäller bonde söker make.

Sen en man som är gravid.
Som under programmets gång visar sig vara man upptill och
kvinna nedtill. Jag får svårt med bilderna som poppar
upp efter beskrivningen om hur clitoris ser ut efter
testosteronbehandling...



Men, ovanstående kan jag leva med.
Huvudsaken att folk är lyckliga. Och det lilla barnet
liksom bondefamiljen får det säkert långt mycket
bättre än väldigt många andra.

Det har dock inte hästägarna vars ston blivit skurna i
och runt slida och vagina. Det är så sjukt att jag vill
göra en struts. Jag vill helt enkelt inte veta...

John Blund - vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0