Klåda

Operationssnitten kliar så att jag snart blir tokig !


Snart tar jag stygnen själv...

Kommentarer
Postat av: L80

Jag fick rådet att knipa till riktigt hårt någon annanstans på kroppen. Hjärnan kan bara hålla reda på en känsla åt gången och prioriterar att lokalisera smärta framför klåda nämligen. Jaha du, sa jag och nitade tipsaren. Tack! Det hjälpte faktiskt.

2008-12-26 @ 14:11:18
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
Postat av: Airam

L8o - det kan kanske vara nåt att ta till. När det kliar som värst vore det skönt att slå nån på truten. Det kanske hjälper ? :-)

2008-12-26 @ 23:32:51
Postat av: Jellon

Ja usch det är hiskeligt med läkande ärr och stramande suturer. Har samlat på mig några jag med. Slå nå'n på truten är ju en variant :-) Men annars är det än djupare övning i buddistisk självbehärskning och inre mental träning ... (bullshit)



Kramis från Märit

2008-12-29 @ 21:59:45
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0