Önskelista

Vart går gränsen för hur många julklappar man får köpa till sig själv?
Jag hittar hela tiden sånt som passar just mig alldeles ypperligt, när jag letar överraskningar åt andra. Kanske är de för dyra att önska. Kanske känns det som tiggeri att be folk göra sig omaket att ränna efter precis de där rätta detaljerna. Vet inte, brukar inte bli så värst uppvaktad, iaf inte i förhållande hur jag uppvaktar själv, men jag har kanske mig själv att skylla.

Det finns en riktig toppetta.
Som jag nog måste se till att köpa till mig själv.
En sak som kan tyckas vara suspekt.
Så som ju kärlek ibland är alldeles obegriplig för utomstående.

Min djupa dragning till Erik & Sigvard.
Jag glömmer dem aldrig.
Bröderna som badade under bar himmel, som gjorde riktiga borstar av hästtagel och sen sålde för att kunna köpa snus. Ett underbart tidsdokument på film då när jag blev kär.
En blädderbok om dem nu skulle försätta mig i trans så ofta jag vill.




Precis som den lilla fågelburen just nu ligger som tät tvåa.
En måstehagrej... som oxå talar till min själ o ande.

 countrybymail.se

Snälla Tomten....


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag hoppas att Tomten läser din blogg så att du kan få dina klappar. Om nån är värd att få, så är det du.

2008-12-15 @ 21:05:40
Postat av: Airam

Maja - annars tomtar jag mig själv vet du ;-)

2008-12-19 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0