Vinfest

Imorse berättade Anders Timell i Äntligen Morgon på MixMegapol om ett rätt ovanligt festmottagande en av hans kompisar praktiserar. Gästerna får stanna upp i farstun och hälla i sig varsin flaska vin innan de släpps in. Sen blir det mat och party som vanligt. Varför? Killen tycker inte festen kickar igång så bra annars. Och folk går inte hem i tid kan tänkas...

Räknas det om jag dricker ur min pava hemma månne?
Så är jag i rätt bra festtag till kl 19:00
Har köpt ett nytt. Är nyfiken redan nu, kl 15:04.

image526
Argento Malbec 2006
Art nr 6649, 79kr

Får omdöme som "Viril smak utan krusiduller"
Det är väl ungefär så jag vill känna mig.
Om en stund.

Uppdatering 15:55:
Det är mycket gott!
Och mycket lättdrucket.
Och med skruvkork.
Gillas.
Skarpt!


THE CORRS AND BONO : SUMMER WINE (Live In Dublin '02)

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh. vilken härlig kombination i röster :o) Jag diggar :o)

2008-02-08 @ 21:55:34
Postat av: Maja

Härligt, vin de´ är gott! Ha en skön kväll :o)

2008-02-08 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0