Lättfotad kvinna

Det går inte så bra det här.
Nu är redan två av de inhandlade semesterpocketböckerna utlästa.



"Innan jag fyller 67, i mars nästa år, vill jag ha massor med sex med en man som jag tycker om. Om du vill prata först, så funkar Trollope"


Vad kan låta mer lovande.
Att en väl mogen kvinna, pensionerade eller ej, inte skulle både vilja ha och behöva ett sexliv finns inte i min värld. Sålänge vi känner hunger, törst, klåda och ilska - sålänge saknar vi. Nånting så i alla fall.

Jag såg framför mig massor av häftiga svar. Och det fick hon också. Några med bilder bifogade. Varav någon  presenterade sitt erigerade kön.

Och jag såg framför mig hur hon fällde den ena före och den andra efter. Jag ville verkligen frottera mig i denna så, ur kvinnors synvinkel: tabuartade fråga. Jag ville få en förebild. Jag ville hon skulle bana väg.

Men, trist nog får jag konstatera; att Jane Juska har lyckats göra en heltäckande självbiografi. Med massor av sega och uttröttande ord. Men helt utan poäng. Det är inte tantsnusk så det räcker till för en skandinav. Tyvärr.

Men, hon är snyggare än hon presenterar sig.
Den "lättfotade" Jane Juska 67 bast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0