Loppisfynd

Som av en händelse slank jag in hos Bröd till Bröder idag. Alltid hittar man nåt. Och särskilt där tycker jag.
Precis idag hade de rea dessutom. Halva priset på alla möbler.

För den som minns sysslade jag med en del lampfunderingar senaste december. Det blev aldrig nåt köp den gången. Magkänslan fick bestämma. Gång på gång var jag där och tjatade om uppskov på att få den "reserverad". Men till slut vågade jag inte. Nånting kändes helt fel. Och den kostade trots allt 1500kr

Idag vet jag vad det var.
Jag hittade en snarlik, men mycket mer hanterbar storleksmässigt och dessutom med helt vit fotogenbehållare. Det måste varit meningen.
Den var förvisso såld, men jag har ju talets gåva och såg till att den blev min. Lyckades dock inte pruta den till hälften, men fick den för 300kr. Vilket kap!

Småningom ska den placeras över bordet, men tills vidare fick en ledig krok i kökstaket duga.


Kommentarer
Postat av: susanne

O vad avis jag blir, jag har velat ha en sån lampa länge.

2008-06-11 @ 19:27:49
URL: http://hemmamammansliv.blogspot.com/
Postat av: Airam

susanne - Vänta ska Du se, helt plötsligt hänger den som är ämnad för precis bara Dig framför Din näsa. Och till rätt pris. Lyssna på Airam ;-)

2008-06-12 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0