Antitumörlur

Hos Jellon hittar man allt för en ångestfri dag.
Min övertygelse är att; om x antal år drabbas var och varannan person av tumörer uppkomna av den strålning som den stora massan idag påstår är försumlig. I hjärnan, scrotum och hjärtat. Det kan bara inte vara sunt att bära runt på ett strålande instrument i byxorna, bröstfickan eller placera rätt intill hjärnkontoret.

Såklart har även jag en mobiltelefon, men den används mycket sparsamt och förhoppningsvis är det bara handväskan som far illa av den. Men, om jag hade en P*Phone skulle jag kanske nyttja den mer.

image550  Foto: Charles and Marie

Det vore lite enklare oxå. Att ha den under hakan. Och göra andra saker samtidigt. De finns i färgerna röd, svart, vit och rosa och kostar en knapp femhundring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0