Tobybensin

Kopian på SIM-kortet har anlänt.
Och med det en hel radda sms och inpratade meddelanden.
Bland annat från en knastertorr lektor.
Som lät meddela att hon saknar en litteraturlista från en av mina inlämningsuppgifter.
Hot utfärdades.
Att "om" den inte kom in skulle hon vara tvungen att underkänna mig...
Märkligt - enligt studentcentralen har "G" noterats för länge sen.

Men vem orkar ta strid...

Jag kastar mig över lite C&W och laddar med bränsle.
Och inser hur lite musiktexter betyder för mig.
Det är en ryslig video, såhär i perversa källargubbars efterdyningar.



Men, den här gubben bet sig visst själv i röven...
Nu blev jag laddad.

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att du är på banan igen, med ny fin mobil o allt, men en torr lektor är nog inte att leka med ;o) Hua! Lycka till med uppgiften, jag är säker på att du klarar den lätt som en plätt :o)

2008-05-14 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0