Resumé

Två hetsiga dagar är till ända.
Och med dem skön sammanfattning.

Övernattning i timrad stuga vid Billingen där snön föll tätt
och sakta precis hela gårdagen och därmed skapade sann
vinterglädje och hopp om ljus.

Avklarad och godkänd muntlig tenta i seminarieform.
Nu börjar snart nedräkningen, mer än hälften av Vub:en
är avklarad!

Två auktioner på Tradera har gått i lås till rena vrakpriset.
Alltmedan jag själv  varit borta och låtit traderavakten buda
åt mig.

Helkväll med Annika Dahlqvist o föresläsning om LCHF
och alla dess fördelar. Hennes blogg kommer förresten som
första placering om man googlar på "doktor".

Och min matblogg, kommer som första placering om man googlar på "airam" ...  ;-)

Kommentarer
Postat av: BJ

Fasen vad duktig du är! Grattis! Till alltihop! :-)

2008-11-26 @ 19:06:27
Postat av: Tina

Things are going your way! Sug åt dig och njut, men framför allt, var medveten om att du själv skapat det! Jätteglad för din skull!

2008-11-26 @ 19:23:59
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/
Postat av: Maja

Stort Grattis till tentan :o) Förstår att det känns jätteskönt när du nu kan börjar räkna ner.



Oh du - du ligger nästan i topp om man googlar på lchf+recept, men etta enligt mig. Dom andra går inte att jämföra och det märker nog dom flesta :o)

2008-11-26 @ 19:43:12
Postat av: Airam

BJ, Tina & Maja - vad vore jag utan en supporterklubb ;-)

2008-11-28 @ 16:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0