Skräpteve

Det pratades om programmet Fear Factory på lunchen idag...

Jag har verkligen extremt svårt för såna program. Och jag har extremt svårt att begripa mig på vad som andra förtjusas av. Äcklet och förnedringen javisst , men jag fattar ändå inte hur man kan slösa av sin superdyra livstid genom att se på sånt skräp. Liksom jag heller inte begriper mig på varför man ser på alla amerikanska evighetsserier som inte har det minsta budskap. 

Jag blir deppig av skräp.
Och av att slösa med tid... 

Kommentarer
Postat av: Fläskdansen

Jag får ångest av skiten jag. Bokstavligt talat. För mig känns det som ett otroligt slöseri med livskraft och livskvalitet att sitta och se på all dynga som sänds.



Ha en fin Alla Helgon!

2008-10-31 @ 11:46:54
URL: http://flaeskdansen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0