Renovering

Det finns lite av en sniffare i mig.
Jag gillar farliga vätskor och dofter.
Särskilt om de funkar så bra som
denna:


Skit sedan 1920-talet har släppt.
Inklusive den gröna tuschpennan någon
liten har testat på bordsytan. För att inte
tala om äggulan som runnit nerför ett
bordsben. Alla stolar är nu isär och
 ihopskruvade med nytt lim emellan alla
kontaktytor. Och varje träyta är skurad och
slipad med möbelrengöringen. Den ska
bara få torka en aning så får en annan
kemikalie ta mig på vidare upptäckter.



På undersidan av bordet hittades fraktsedeln. Det känns mäktigt. Dessa
möbelgrupper i Jugend är nästan 100år gamla och jag tycker de är finare än
nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0