Tom Jones

Tom Jones, tisdag 22 september 2009, kl 19.30
Ericsson Globe, Stockholm



Han kallas Tjuren från Wales men han är mycket mer än så. Med nya albumet "24 Hours" i bagaget kommer äntligen Tom Jones, en av världens största underhållare, till Ericsson Globe!
Med sina nästan 50 år som artist är Tom Jones en levande legend inom musikvärlden. Han är en underhållare av stor rang, en veteran som lyckats hålla sig ständigt aktuell i den föränderliga värld som kallas showbiz. Med ett tilltal som lockar både en ung och äldre publik har han lyckats med konststycket att aldrig stelna, ständigt utvecklas och röra sig framåt genom varje år som artist
. Ticnet.se


Still going strongkille. Sextionio år och bär upp det gråa med värdighet.
Det skulle vara kul att se och höra honom.
Hoppas jag kan och får.
Jag vill.
Sjunga med i Delilah.
Bland annat.


Kommentarer
Postat av: Maja

Han har alltid varit min favvis och jag hade förmånen att se honom på 70-talet. Där satt jag på Parkett med en lång schal, precis som många andra "brudar", där gimmicken var att gå fram och få honom att "sätta sin doft" på den. Ja, jag snackar rakvatten ;o) Men inte vågade jag, det ångrar jag fortfarande. Tänk att ha en snuttefilt som luktar "Tjuren", det skulle jag behöva idag ;o) ÅK vettja, om du har möjlighet.

2009-08-26 @ 21:42:07
Postat av: Airam

Maja - Vilket härligt minne! Just nu har jag snöat inne på Tom Jones. Spotify Du vet ;-) Skulle bra gärna vilja se honom i Globen. Får se om någon vill göra mig sällskap. Annars verkar han ju vara vid så god vigör att han säkert hinner komma på retur en annan gång.

2009-08-28 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0