Trutvalla

Fick inför nya kokboken träffa en makeup artist som gjorde det bästa av situationen. En sak fick jag välja själv och det var färgen på läppstiftet. Som applicerades på ett spännande och för mig nytt vis. Jag blev nöjd.


Det är lätt att få mig nöjd, med rött läppstift.
Och det här med att låta sig bli sminkad blev en trigger.
Jag skulle mycket gärna göra om det. För att försöka lära
mig en mer - låt oss säga: åldersadekvat vardagsmake.

För, trendsminkning hoppar jag nog över.
Trutvalla för hösten 2009 känns lite för avancerad...

 Sminkbloggen/DN

Kommentarer
Postat av: Tina

Har varit bortrest ett antal dagar och inte haft tillgång till nätet. Vill bara säga att det är ett rent och skärt nöje att läsa igenom de inlägg du gjort sen jag senast besökte din blogg! Det är ett nöje att ta del av din klokskap, det är ett nöje att ta del av dina funderingar och åsikter (delar dom oftast) och jag gillar ditt jävlaranamma! Tanter på MC som skrämmer slag till och med på bilar utan förare, DET är härligt!

2009-08-31 @ 19:28:46
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/
Postat av: Airam

Tina - Jag blir generad. Är inte van och får kvick lust att skämta bort Din bekräftelse. Det ska jag inte. Jag ska ta in den och ha den med mig som en stärkande tår i västen. Jag läser så mycket bra "därute" men har noll självförtroende i mitt eget. Men det är både en slags terapi, en avslappning och en stimuli att skriva av sig. Jag trivs med bloggande. Om det triggar nån annan blir det ju SÅ mycket bättre. TACK allra godaste. Du har en stor begåvning som kan bekräfta, som talar ur känsloregistret. Var stolt för att Du både kan ta in andras och dela med Dig av eget. Det är HÄRLIGT med vänner! Kram

2009-09-01 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0