Floatingklapp

Det kostar på med helkvällar. Och tycks bli värre för varje gång. Fast den här gången avrundades hela upplevelsen med feber och halsont och naturligtvis är det en usel kombination. Drink på sprit och feber kan inte bli annat än dagenefter.

Hursom, det var en härlig avslutning. Med middag enligt konstens alla klassiska regler:
* Dry Martini
* Hummersoppa och bubbel i glasen
* Konjakflamberad pepparstek med tungt rött
* Friterad camembert och persilja till hjortronsylt
* Kaffe med päronkonjak
* Barrunda med G&T i långa banor
* Danshak med på tok för många fler G&T

Så gick hela dagen efter i hemapotekets tecken. Alvedon, Ipren, kaffe, småätande, varmt bad och löfte om att aldrig mer dricka G&T.



Tills jag kom på att julavslutningskvällen även innehöll en julklapp. Världens bästa julklapp till och med. Vi fick varsitt presentkort innehållande 45min floating och 60min helkroppsmassage. Så mitt i prick. Så himla glad jag blev. Jag kan knappt vänta att det ska bli "vardag" igen så att jag kan boka mig en tid för att flyta bort.

Chefstomten brukar vara fiffig i sina klappval, men den här gången slog han alla rekord. Inget kunde ha varit vare sig skojigare eller bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0