Fantasy

Försöker samla ihop mig efter mitt livs mest surrealistiska helg. Och hänger på lurarna, för att landa.  
Med "Blues & Sväng" som godaste god, har skickat med.

Och blir sittande.

Eller, om sanningen skall fram: jag låter återfallet ta mig. Jag låter mig fångas. Och går in i ruset med helt öppna spjäll...

Earth Wind & Fire´s  Fantasy: ÄR min absoluta favvislåt. Då, nu och för alltid.




Är man periodare, så är man.
Men tack o lov är drogen i detta fall både rumsren och hanterbar.
Åtminstone för mig. Trots att jag blir hög...


Kommentarer
Postat av: BJ

Ja, det är en höjdarlåt! En som jag kan köra på repeat hur många gånger som helst! L

2009-01-26 @ 06:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0