Trätofflor

Hur länge som helst har jag letade efter träskor i "rätt" utförande till mina "stora" tassar. Även internationellt. Utan att lyckas. Någon svensk skofabrikant var per mail till o med så uppkäftig att han "erbjöd" hittelön om jag skulle lyckas. Återigen: det är 13% av den svenska kvinnobefolkningen som har större fötter än vad skokedjorna erbjuder.

Nu är den svenske skofabrikanten skyldig mig hittelön...




Mina önsketrädojjor fanns nästgårds. Till inga pengar alls dessutom.
Karlskoga Trätoffelfabrik & Skobutik ordnade min beställning inom ett
litet kick. Det var bara att säga vad man ville ha så tillverkades dom! 
Inte alla tre, men jag skulle absolut vilja ha flera par. Startar med de
ofärgade och vänjer mig med förväntade skoskav, så får vi se sen om
inte både röda och svarta i lack oxå hittar hit.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jättefina och fabriken likaså. Var in och kollade och jag föll för dom svarta med blommor. Såg också att dom har mina sköna jobbsandaler Network.

2009-06-06 @ 12:03:39
Postat av: Ylva Östergren

Gillar om det du skrev! Roligt att se lite nyttiga saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0