Tv-upplevelser

Vet inte om det är särskilt vettigt, men jag har en förmåga att skämmas å andras vägnar. Det kan genera mig förfärligt när människor tror att de är födda att underhålla oss andra, medelmåttor. Idol är ett sånt program där jag måste sitta med ett finger på fjärrkontrollen för att snabbt kunna ta mig ur situationen. Och, pratar man om just Idol, blir det programmet rätt ryckigt vid mina bopålar. Alltför många är pinsamma i Idol. Ju.

Hollywoodfruar var nåt annat.
Bimbosar tror inte. De vet hur bra, snygga och sexiga de är.

 

Jag tror att Maria Montazami har en jäkla självkänsla. Och att hon säkert utgår ifrån att vi alla strävar efter samma som hon. Hennes norm är något helt naturligt, för henne. Hon förställer sig inte i det. Tjejen ser sig bara som lyckad, men därmed inte att vi andra är misslyckade.

Till skillnad mot den där PaulAnkahustrun. Supernarcissisten herself. Som inte ens drog sig för att svära grovt, visa upp värsta svartsjukan och plåga sitt lilla barn med räfs och rättarting vid frukostbordet, i tv! Henne skäms jag inte för - på henne blir jag förbannad.

Hur man nu överhuvudtaget kan slösa så med sin tid att man skäms och blir arg, framför en dumburk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0