Volunteer

Idag kom det paket med posten.
En underbar väska. Från en underbar vän.



Alltså. Jag vet att jag aldrig sagt det. Att jag vill ha en sån
väska att släpa matlådan i, istället för kassar från Ica, Coop
och i värsta fall Systembolaget. Sen den gången min låda
till bredden fylld av leverstuvning, öppnade sig och fördelade
sig i handväskan, har inget annat alternativ än platskasse
funnits.

Men så fick jag syn på typen av kasse/väska. Dock inte
med tillräckligt häftigt motiv. Det var mest prickiga och
randiga.

Jag vet att jag aldrig nämnt den här önskningen. Och ändå
har jag en vän som räknar ut den. Det är bara så häftigt.
Jag älskar att presentas med rätt saker. Då har man
tagit in mig. Då vet man vem jag är. Det är respekt.

*Bamsekram*

Kommentarer
Postat av: Maja

Jättefin och precis en sån som jag har velat ha till just matlådor, paraply och lite andra små saker som man släpar på eller handlar på lunchen och som passar i cykelkorgen. Jag tycker att budskapet stämmer ganska bra på oss båda! Nu tar vi det till oss, eller hur? ;o)

2009-09-03 @ 21:01:59
Postat av: MonicaS

Vilken fin väska! Går det att få tag på en till sådan? Jag har en perfekt kandidat för en sådan...

2009-09-04 @ 09:15:20
Postat av: Airam

Maja - Just det! Den är redan min älskling och jag blir ju påmind dagligen ;-)



MonikaS - Vi får kolla upp vart den finns...

2009-09-06 @ 19:15:41
Postat av: MonicaS

Hej igen, nu har jag letat runt lite på den stora webben och där fann jag en massa kul ting av Anne Taintor som designat väskan. Jag hittade 1 ex av den på en webshop i Höganäs, men det var sista ex'et. På Amazon.com finns det mer prylar, men ingen väska med just det motivet - däremot en massa andra kul! Här är Annes egen sida http://www.annetaintor.com/

2009-09-07 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0