Handikapad

Jorå, både kropp och själ kom hem igen efter Bodaborg. Det var en jättekul dag. Och spännande. Och kanske framförallt arbetsam. Är man tävlingsmänniska, så är man. Då tar man i på samma vis som unga oförstörda mänskobarn. Och dessutom som om man var skapt i både deras storlek och som ur samma viktklass, dvs (blom-)flugvikt. Det känns idag. Att jag kröp, klättrade och slängde mig. Fram å tillbaka. Jag är delvis kapad. Från nacke/axel ner i armbåge/handled och tumme. Neurogen smärta är inte att leka med. Jag skriker när nerven (?) kommer i kläm. Hur knäskålarna känns går inte att beskriva.

Lånad bild från lib-art

Ungdomarna gnällde igår kväll. För att de hade fått ont överallt.
Fast det var det värt.
För mig med.


Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt! Ja, inte smärtan då, den önskar jag att du slapp undan. Men jag förstod att du/ni skulle ha jättekul! Been there, done that, fast inte på samma ställe som dig. Hoppas att allt känns bättre snart!

2010-08-31 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0